TP Vision houdt zich bezig met de ontwikkeling, productie en marketing van Philips TV's. TP Vision wil producten creëren die de menselijke zintuigen raken en die binnen het bereik zijn van alle consumenten op de markten waar zij opereren. De Hospitality TV-divisie is marktleider in de hotelindustrie en bedient internationale en nationale hotelketens, zelfstandige hotels, ziekenhuizen, en andere professionele faciliteiten.
Advies en redactie
Als freelance communicatie adviseur ben ik gevraagd om mee te denken aan een nieuwe indeling voor de Engelstalige ‘My-Choice.tv’ website van Philips Hospitality TV. Op basis van de wensen van TP Vision heb ik een voorstel geschreven en dit uiteindelijk geheel uitgewerkt tot een gedetailleerde opzet. Doordat ik ervaring had met het CMS ‘Sitebox’ waarin de site is gebouwd, heb ik uiteindelijk ook de hele uitvoering in eigen beheer kunnen doen. Nadat de site naar tevredenheid is aangepast, heb ik nog een tijd de maandelijkse webredactie uitgevoerd totdat dit intern weer werd opgepakt..
Engelstalige brochure
Verder heb ik de Engelstalige brochure ‘Philips Hotel TV’ herschreven, zodat deze beter leesbaar was en geschikt zou zijn voor gebruik door de dealers van My-Choice TVs.
Referentie
Benieuwd wat Roland Wijnen, Busines Manager bij TP Vision over onze samenwerking zegt?
Terug naar het overzicht.